maanantai 21. tammikuuta 2013

Tomorrow I'll be one year older than today

Yeah, huominen on iso päivä! Silloin mä olen neljätoista vuotta astellut tän planeetan päällä. Siis ei nyt sillä, ettenkö mä jo suurin piirtein olis tänäänkin, mut kuitenkin. Huomenna on onneks kympinaamu, et ei mikään kiire. Ehdin just sopivasti kans pakkaa mun uuden laukkuni, jonka saan synttärilahjaks. Olin siinä siis mukana sitä ostamassa, viime lauantaina tarkalleen ottaen. Longchamp, voin ottaa siitä kuvan jos joskus muistan. :D Muita synttärilahjoja mulle on ainakin vahvistin sähkökitaraan, joka me mennään joku päivä tällä viikolla ostamaan. Mä siis itse maksan sen skitan, mut porukat antaa synttärilahjaks vahvistimen. Sen lisäks saan varmasti isovanhemmilta rahaa, ja sit me tilataan porukoiden kans mulle netistä kännykkään kuoret. Tiedän jo minkälaiset, pitäis vaan saada noi ihmiset koneen äärelle tilaamaan ne. Mut niilläkin sit kestää tulla, ja kun ei vielä olla tilattu niin ei ne ihan mun synttäreilleni ehdi.
En kyllä sit tiedä että mitä muuta saan, mun kummisedän lahjoista ei minkäännäköistä hajua. Ja ihanille ystävilleni oon jotain vinkkiä antanut, mut en mä kyllä tarkkaan tiedä mitä saan. :D

Tässä oon väsäilemässä mun ihanalle ystävälleni siskolleni synttärikorttia, kun silläkin on huomenna synttärit :3 Niin, onhan se aika hauska juttu että mun parhaalla kaverillani on samana päivänä synttärit kuin mulla. Mut on se muutenkin monessa asiassa samanlainen kuin mä. Ehkä me ollaan epäbiologiset siskokset ;3 Sunnuntaina pidetään yhteissynttärit, johon kutsutaan kaks muuta parasta kaveriamme. Me käydään vuokraamassa leffa ja katotaan se sit meillä. Oikea siskoni lupasi leipasta mulle ison kakun, et sitä sit syödään silloin.
Perjantaina ainakin näillä näkymin mun olis tarkotus mennä yhdelle toiselle ihanalle kaverilleni yöks, viettämään mun synttäreitäni. Mietin vaan et kuinka hemmetin epäterveellinen viikonloppu mul on luvassa :D Mut täytyy kyl viel tosiaan kattoo tota perjantaita, kun mul on täs vaa pienoinen paniikki. Täytyis joku päivä ehtiä käydä shoppailemas synttärilahja sille yhdelle. Tiedän kyllä jo suurinpiirtein mitä ostan, mut sit sellanen vielä pitäis löytää. Perjantaina mun oli tarkotus mennä, kun pääsen koulusta jo puol kaks, mut en sit tiedä ehdinkö jos meen yöks sille kaverilleni. Pieni probleema, mut kyl mä varmaan selviän :D

No niin, pikakelaus viimeviikkoon. Meillä siis oli perjantaina se mantsanpistari. Hyvin meni, ainakin tuntu siltä. En vaan vielä saanut takaisin, että ens perjantaina saan sit tietää. Sitä enkun sanakoetta ei ollutkaan kun opettaja ei ollut paikalla vaan oli joku sijainen, mut se sanakoe olikin sit tänään. Tuntu ainakin menevän kaikki oikein. Sit tänään oli kans äikänkoe. Kaikki muu meni ihan hyvin, mut se eka tehtävä oli aivan tuskainen mulle. Ei tosiaan ollut mitään hajua mikä joku "suorasanainen kertomus" oikein oli. Mut onneks se oli vaan yks tehtävä :D Keskiviikkona olis sit hissankokeet, luen niihin tänään vähän ja huomenna sit paremmin. Sentään synttäripäivä säästyy kokeilta ja pistareilta.

Nyt taidan mennä et saan ton kortin loppuun ja että ehdin vielä vähän lukee sitä hissaakin. Täytyis vielä kattoo huomisia vaatteita, ajattelin laittaa mun uuden hameeni ja sit jonkun kivan villapaidan kun on special day. ;)
Mut kuitenkin, ens viikkoon! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti