maanantai 28. tammikuuta 2013

Salmiac filling in chocolate slab ♥

Yeah, nyt mä olen aivan vanhus. Ei vaan ihan totta, ei tää tunnu yhtään erilaiselta verrattuna siihen ku oli kolmetoista, kun kaikki sukulaiset kysyy et miltä nyt tuntuu. Mut kyllä siinä suhteessa ihan hyvältä, että sain kaikkia ihania lahjoja ja rahaa ja semmost ;3 Porukoiltani sain siis tiistai-aamuna Longchampin, roikkuvat korvikset, hiustenhoitotuotteita, herkkuja ja sit ne lupas olla osallisena maksamassa sitä mun sähköskittaani, joka ilmeisesti tällä viikolla käydään sit ostamassa. Koulun jälkeen mulla oli skittatunti, opettaja anto vähän osviittaa siihen kitaranostoon ja onnittelujakin sain.
Keskiviikko ja torstai meni ihan normisti, perjantaina menin kolmen parhaan kaverini kanssa shoppailemaan heti koulun jälkeen kun päästiin jo puol kaks. Mä ostin sille yhdelle - jolla siis oli samana päivänä synttärit kuin mulla - synttärilahjan; kaulakorun ja taskupeilin kun niitä se pyys. Samalla se osti mulle lahjan, samoin kuin ne kaks muuta ystävääni. Ja nekin osti sille.
Perjantai-iltana mä menin yhdelle toiselle kaverilleni yöks, syötiin aivan hirveesti herkkuja ja tehtiin kaikkea hauskaa. Lauantaina lähdettiin aamulla sen yleisurheilutreeneihin, olin siel kattomassa niitä ja kudoin vähän mun lapastani, joka siis on koulutyö. Se on harmaata Isoveli -lankaa, tein peukalokiilan ja kämmenselälle tulee palmikko, joka nyt on suunnilleen puolessavälissä.
Mutta kuitenkin, sunnuntaina sitten pidettiin ne yhteissynttärit johon kutsuttiin ne kaks muutakin joiden kanssa oltiin shoppailemassa. Käytiin vuokraamassa leffa, Mean Girls 2 :D Syötiin isosiskoni leipomaa suklaamoussekakkua ja paljon muitakin herkkuja. Sain ystäviltäni synttärilahjoiks aivan järkyttävästi karkkia, jopa puolen kilon vaahtokarkkipussin. :D (ja myös - namsnams♥ - Fazerin salmiakkitäytesuklaalevyn) Mut kyl mä kaikkea ihanaa järkevääkin sain, nimittäin ihanan kirkkaanpunaisen huulipunan mitä olin toivonutkin (ja sitä oli tänään koulussakin), kultasia rannekoruja, hopeisen kännykkäkotelon ku se vanha oli niin järkky ja luomivärejä.

Tänään saatiin viime keskiviikon hissankokeet takaisin. 9½ tuli numeroks, oon tyytyväinen kun osasin jo varautua huonompaankin. Siis ei sillä, kyl mä olin pettynyt siihen että tiesin niin surkeesti Krimin sodasta. Siitä ne pisteet sit suurin piirtein lähtikin. Ainut vaan et yks piste jäi myös uupumaan esseestä, mut siihen en nyt nin pettynyt ollut kun en mä tiedä mitä oisin siihen enää enempää voinut kirjoittaa.
Nyt sitten kun hissaa ei ens jaksossa ollenkaan oo, kahdelle vikalle tunnille annettiin tehtäväks tehdä pieni projekti, joka siis on tehtävä yksin. Täytyy tehdä uutinen 1800-luvulta, jossa täytyy "eläytyä 1800-luvun uutisreportteriksi" ja kertoa jostakin valitsemastaan kappaleesta kirjasta. Mulla nyt sit on aiheena tutkimusmatkat Afrikkaan. Siitä ku sit jotain keksis, tähtään tietysti kiitettävään.

Mutta joo, huomenna matikankokeet. Siks mä en enää tähän oikeestaan muuta kirjoittele, täytyy vielä ehtiä lukea kaikki kappaleet ja treenata vähän. Täytyis kans vähän katella huomisia vaatteita, koululiikassa taas luistelua koulun rosoisella kentällä :D Kolmas kerta tänä talvena, tosin ne kaks edellistä oli jääpalloa mut nyt taitaa olla ihan vaan luisteluu(?)
Anyway, I shall go now c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti