maanantai 4. helmikuuta 2013

Paisley♥

Helou, pahoittelen näin etukäteen että tästä tulee vähän pikaisempi postaus, mulla nimittäin on vähän kiire juuri nyt. Täytyis vielä keretä käymään suihkussa, pakata laukku ja kattoa vaatteet huomiseks ja muuta mukavaa. Sit täytyis kans laittaa skitta valmiiks, huomenna on taas kitaratunti. Siitä tulikin mieleen, viime torstaina oli tämä kauan odotettu, ihana päivä. Kun isä haki mut tanssista, me lähdettiinkin ostamaan mulle sähkökitaraa. Mietin että haluaisin sen ainakin olevan musta, ja stratocaster olis kivan mallinen, sellanen klassikko. Sit oli kans mieles et kolmikelanen, koska tuplakelat on enemmän raskaaseen hevimusiikkiin, jos niin vois sanoa. Budjetti oli siinä päälle kolmensadan paikkeilla, koska mun siis piti siitä itse puolet maksaa, kitarasta siis. Vahvistimen, johdon ja kantohihnan, sekä -pussin maksais sit porukat kokonaan.
Siellä kaupassa mä olin ihan paniikissa et minkä mä nyt ottaisin, sitä aitoa Fenderin stratocasteria ei ollut ollenkaan mustana. No, isä ehdotti et voitais viel käydä muuallakin ettimässä, mut mä sit olinkin ihastunut yhteen Fenderin stratoon, joka tosin ei ollut pelkästään musta. Sen pohjaväri kyllä oli se, mutta siinä oli päällä harmaa Paisley-kuviointi, joka siis on melko harvinainen. Siinäpä se sitten olikin se ongelma; kitara johon mä rakastuin, oli aito amerikkalainen Fender Stratocaster, se oli Limited edition, rajoitettu erä siis ja siinä oli HSS-mikitys, eli siis tavallaan sekä tuplamikit että kolmimikitys. Se meni aika reilustikkin yli budjetin, kun kaikki oli ihan aitoa puuta ja kokonaan huolella tehty. Isä sit huomas kuinka mä kattelin sitä silmät tuikkien. Mä melkein jouduin pyytää sitä toistamaan sanomansa kun luulin kuulevani harhoja. Isä sano että kyllä me se voidaan hankkia, jos mä oikein kovasti sen haluun. Tietysti mulla itsellänikin nousi se hinta kun edelleen puolet jouduin maksamaan, mut ei se tuntunut missään. Kuitenkin siihen tuli mukana ilmaseks kantopussi ja koska se on niin harvinainen kitara, sillä on hyvä jälleenmyyntihintakin. Se on ihan täydellinen

Lauantaina puolenpäivän jälkeen mä lähdin vanhempieni kanssa kahden tunnin ajomatkan päähän kummisetäni luokse. Sinne päästyämme porukat lähti hotellille ja siitä vähän ajan päästä mun kummitäti ja -setäkin lähti pois. Ne meni viettämään sen kummisetäni synttäreitä, jotka sillä siis oikeasti oli samana päivänä kuin mullakin. Mä jäin kahdestaan niiden lapsen kanssa, joka siis on mua vuotta vanhempi. Käytiin viemässä koira iltalenkillä, syötiin tortilloja ja herkuteltiin paprika-Pringleseillä cheddardipillä, Tyrkisk Pebereillä ja toffeekarkeilla, sekä Pepsillä kun katottiin Putousta. Oli tosi kivaa. (:

Laitettiin kans mulle tilaukseen uudet kuoret kännykkään. Ne olis sellaset avaruudet, otan kyl kuvan kunhan saapuu.
Enempää en nyt ehdi kirjoittaa, on pakko mennä. Pahoittelen!
See ya! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti