tiistai 12. helmikuuta 2013

Copenhagen, here I come!

Pahoittelen etten eilen kerennyt postailla, niin kuin tarkoitus olikin. Kuitenkin, nyt postaan. Ja seuraava postaus tuleekin sitten jo lauantaina, sillä koneelle mä en ollenkaan ehdi sunnuntai-keskiviikko ja torstaikin on vähän epävarma. Sunnuntaina mun siis täytyy pakata laukkuni ja mennä aikaisin nukkumaan koska mä en ehdi pakata maanantaina yhtään mitään, lentokone Köpikseen lähtee jo puol seittemältä aamulla. Jes, ihanaa päästä näin kahden vuoden tauon jälkeen ulkomaille, mutta ei, en todellakaan pidä noin aikaisista aamuherätyksistä. :D Täytyis tosissaan jo jossain kolmen jälkeen aamuyöstä heräillä kun sinne lentoasemallekkin on kuitenkin jokusen kestävä automatka. Ajattelen tätä kuitenkin positiiviselta kannalta - ainakin pääsen shoppailemaan ja näkemään vähän eri maisemaa ku tätä kotialuetta, sekä syömään ravintoloissa muutaman päivän ajan! Lento Tanskaan lähtee siis maanantai-aamuna ja takaisin koti-Suomeen tullaan myöhään keskiviikko-iltana. Eli siis kolme päivää. Lähden matkalle vanhempieni ja toisen isosiskoni kanssa, toinen lähtee kaverinsa kanssa muualle.

Viime viikolla ei tainnut tapahtua mitään sen ihmeellisempää, kokeita ei ollut vaikka jakso vaihtuikin, sitä tosin vähän ihmettelin. Tän viikon perjantaina pitäis jaksotodistukset saada käteen, näin se luokanvalvoja tänään lupaili. Tänään oli sit kans ruotsinkoe, meni se sillätavalla ihan suht. hyvin, sillei ku en mä nyt kuitenkaan oo mitenkään erityisen paras ruotsissa, ei oo mun vahvimpiani. Tuli vaan kauhee blackoutti ku se paperi annettiin eteen mut kyl mä sit vähän paranin loppua kohden. Olis se paremminkin voinut mennä, mut tehty mikä tehty.

Joo mut hei kyllähän postissa tuli viime viikolla ne kuoret mun kännykkääni! Ihanat, pidän niistä tosi paljon ja laadukkaatkin. Design Skinsistä siis tilattu. Tällaset ne nyt siis on, takaa päin:


Tommoset avaruudet siis valitsin ja kännykkämalli on Nokian Lumia 800. c:

Torstaina olis sit ystävänpäivä, haleja kaikille jo näin etukäteen! Koulussa on silloin halipäivä ja yseillä on vissin kai jonkinlainen paritanssitsydeemi kun niille oli pukukoodinakin juhlapuku. Koulussa olis tuskin mitään muuta erityistä, koulun jälkeen mulla ois taas tanssitreenit mut niistä pitäis ilmeisesti lähteä vähän ajoissa pois, koska mun täytyy ehtiä kotona käymään vielä suihkussa, vaihtaa siistimmät vaatteet ja syödä jotain ennen kuin lähetään kattomaan siskon wanhojentansseja. Varmaan tosi hienot, harmittaa vähän ku missaan osan tanssitunnista mut isosiskon wanhojentanssit on once in a lifetime. (--;

Anyway, mun täytyy nyt mennä ku huomenna on aikanen kouluaamu, lauantaihin siis! c'':

2 kommenttia: