perjantai 29. maaliskuuta 2013

School, school, school

Yeah, lomaaaa! Ok, myönnän, mulle tää on pikemminkin koulujuttuja-kotona-koulun-sijaan -loma. Täytyy tota mantsan portfoliota tehdä, pitäs se yhtä projektia vaille valmiiks maanantaihin mennessä tehdä, silloin mä meen sitten kaverille tekemään senkin valmiiks kun se on parityö. Joten toisin sanoen, koko portfolio täytyis olla täysin valmis tiistaihin mennessä. No okei, keskiviikkona se vasta täytyis virallisesti palauttaa kun se on viimenen tuntia mantsaa tältä lukuvuodelta, mut haluisin sen jo tiistaihin mennessä saada valmiiks ettei sit jää viime tinkaan. Sen lisäks täytyis ruotsin & fyssan kokeisiin lukee. Vaikkakin kokeet on vasta torstaina & perjantaina, luen jo nyt koska niissä onkin sitte vähän enemmän lukemista.

Mitäs tällä viikolla onkaan tapahtunu.. No, keskiviikkona kässäntunnilla kaikki meni perseelleen, kun se harjottelija käski mun mennä saumurille vaikkei olis pitäny nii se kone sitte leikkas mun työhön nätin reiän enkä sano että mun parsimuksienikaan jälkeen se kovin viehättävältä näyttäis. :) Onneks se on sentää vyötärön kohdalla takana et sen voi paidalla peittää. Sen lisäks ompelin väärin yhen kohdan, kuitenkin sain sen korjattua. Sit mä vielä leikkasin saksilla sormeeni ja se on vieläkin kipeä. Se oli hyvä päivä mun kannaltani. Kuitenkin, torstain kässäntunnilla asiat sitte suju vähän paremmin, sain lökärit kokonaan valmiiks ja onhan ne mukavat jaloissa ja onnistuneetkin, (lukuunottamatta sitä parsittua reikää), vaikka itse sanonkin (;
Torstaina tapahtu sitte vähän muutaki, liikantunnilla mentiin futisareenalle pelaamaan mun pitkään odottamaa futista. Ajattelin et kai täs mitään, tuskin mun reiteen enää sattuu mut heti ku aloin juoksee nii ei helevetti ku sattu. Mut sitte laitettii maalivahdiks mut en mä pystyny eet potkasee sitä palloa nii olihan siinä tosi kiva olla. Lopputunnin jouduin sit kattoo sivusta ku muut pelas. Mä en enää tiedä mitä tehdä. En mä lääkärinkää haluu mut tosi kiva ku en enää pysty juoksee. No mut, kuitenkin sit menin tanssiin tuntia myöhemmin, yllättäen se ei siellä sattunut. Kyl mä joissakin hypyissä tunsin siel jotain tai ku piti nopeesti käydä kyykyssä mut ei se missään vaiheessa sattunut. Hyvä vaan.

Tänään olis suunnitelmis jatkaa taas tota portfoliota, viimeks tein sitä eilen illalla kymmenen aikoihin. Sit kirjottelisin tarinanpätkän kaverilleni, jolle itseasiassa huomenna oon menossa ekaa kertaa. Sitä varten tänään lakkailen kynsiä ja valitsen hyvän asukokonaisuuden että näyttäisin edustavalta niillä :D
Aamupäivällä mä kävin kävelylenkillä ku en tän reiden kaa hölkätäkkään voinu ja kävin äidin mieliks hakemassa vähän pajunkissoja kun se on niitä halunnut. Ok, todellinen syy oli se et sain sen vähän leppymään mun hieman korkeahkosta tekstiviestilaskusta. B) Parhaan ystävän kaa tulee pikkase viestiteltyy, minkäs sille voi?

Asdfghjklöä on täs tullut pikkuhiljaa rakastuttua Lita-kenkiin. Haluisin sellaset, mut miks niiden täytyy maksaa niin paljon D: Ok, ne on Jeffrey Campbellin suunnittelemat, mut silti. Haluaaaann. Voisin mä jotkut feikitkin ostaa, jos vaan saisin sellaset ;__;

Jeffrey Campbell - Lita Shoes

Joku kaunis päivä mä saan tollaset, ok?

Ei mulla muuta tähän postaukseen, hyvää pääsiäistä! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti