lauantai 6. huhtikuuta 2013

My way to relax

Heissan, eilen en ehtinyt postata kun suoraan koulusta matkustin dösällä pitkän aikaa ystävälleni ja sieltä tulin takaisin myöhään, niin etten koneelle enää vaivautunut tulemaan. Olin sitte aivan kuolemanväsynytkin illalla että kun ajatellaan että oli perjantai kyseessä, menin harvinaisen aikasin nukkumaan. Ehkä se johtu siitä että istuin noin puoltoista tuntia yhteensä dösässä tai sitten siitä että koko viikko tuli nukuttua vähän liian vähän kauheen koepänttäämisen ja muun takia, kun kaikki kouluduunit kasaantu jakson vikalle viikolle. Nyt on onneks kaikki ohi, mantsan portfolio palautettu ja ruotsin ja fyssan kokeet tehty! Ainut vaan että yks kuvistyö mun vielä täytyis maanantaiks tehdä, mut huomenna mulla on reilusti aikaa. :)

Tänään on ollut ihana, rento päivä ku ei oo mitään aihetta ajatellakkaan kouluun. Nukuin kaikki univelat selviks ja vetäsin päälle vaan lökärit ja hupparin ja hiukset sotkuselle nutturalle kun ei oo mihinkään tarve mennäkään. Sit mä leipasin tossa suklaisen tiikerikakun, siitä tuli hyvää. :) Resepti löytyy tästä, mutta lisäsin raidoiksi tulevaan kaakaojauhetaikinaan vielä 50 grammaa tummasuklaapaloja, ne teki siitä suklaisemman c: Kannattaa kokeilla, helppo ja maukas resepti. (:
Muuten mä oon tänään ihan vaan chillaillut koneen ääressä, kuunnellut musaa ja chattaillut kavereiden kanssa. Kohta olis tarkotus kirjottaa tarinanpätkänen yhdelle ystävälleni ja jossain vaiheessa vois käydä suihkussakin ennen ku sinne muut menee että saan rauhassa olla c: Muuten ei mitään suunnitelmia pahemmin tälle päivälle ookkaan.

Eilen ku olin matkalla kouluun mä tajusin et lumet on sulanut tosi paljon. Aurinkokin on jo paljon pidempään ylhäällä kuin vaikka viikko sitten. Kyllä mä nyt oon jo alkanut vakuuttua siitä et se kevät on kaikesta huolimatta tulossa :D Aluks vaikutti huolestuttavan paljon siltä että tää talvi ja nää lumet olis vielä kesäkuussakin täällä. Unelmoin kesästä päivittäin aivan vaarallisen paljon, olis ihana vaan vetää shortsit ja paita päälle ja mennä ulos ilman paksuja takkeja ja lapasia ettei jäädy. Mä oon jo suunnitellut vaikka mitä kesäks, joten se vois jo tullaaa. Tosin, tänä kesänä on kyl bilsaan liittyen kasvienkeräily, mut kyllä se samalla siinä isovanhempien mökillä ollessa varmasti hoituu :D

Muuta erikoisempaa ei nyt sit ookkaan tapahtunut. Maanantain skittatuntikin jäi pääsiäisen takia välistä. Ei nyt sillä - en tosiaan olis kaivannut normaaliin arkipäivään loman sijasta. Vedin suklaata ja tein portfoliota, olihan siinä tosiaan tekemistä mutta valmiiks tuli :D Sais noita lomia olla enemmänkin... :)

Ei mulla muuta, heippa, ens perjantaille (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti