perjantai 19. huhtikuuta 2013

Things don't always go the way you like

Heii, mulla olis mielessä eräs asia joka saa mut haluamaan heittelemään tavaroita, ja sen haluun teille nyt kertoo. Me siis saatiin tossa pari päivää sitte jaksotodistukset. Numerot oli mun mielestäni tosi hyviä, varsinkin positiivisesti yllätti mantsan kymppi. No mut, yks numero siel mua vähän ihmetytti ja ennen kaikkea ärsytti. Mä sain äikästä kasin. Ei sillä, ei kasi paha numero oo, mut mä en ollut ANSAINNUT sitä. Mä olin käyttäytynyt tunneilla hyvin ja sen kurssin aikana oli kaks koetta ja toisesta silloin muistelin saaneeni jotain ysin paikkeilla. Toisia kokeita ei ollu palautettu, mut mun mielestä seki meni hyvin, oli vielä helppo aluekin. Mä sit tänään kävin kysymässä äikänmaikalta et mistä tää mun numeroni johtu. Se sitten kaivo esiin sen koenumerovihkosensa ja näytti että kurssin ekasta kokeesta sain kasin ja tokasta kuus puolen että se kasi oli siihen verrattuna hyvä numero todistukseen. Mä sitte meinasin koko päivän paiskoo esineitä koska mä en tajunnu mist oli kyse, se koehan meni mun mielestä tosi hyvin! No, vikalla tunnilla se sitte palautti ne kokeet. Haha, mun koetta sillä ei ollutkaan! Se ei edes voinut todistaa mulle että tosiaanki ansaitsin niin huonon numeron. Ja vielä oudointa oli se, että neki mun kavereista joiden mielestä se koe meni iha persuksilleen, nii nekin sai vähintään kasin. Ja mä - yks luokan hikeimmistä - oisin saanut kuus puolen?? Menin sit kotiin ja kaivoin sen ekan kokeen esiin ku säilytän ne. Jaa, ai kasiko se sano sen olevan? No ysi miinusta se koe vaan näyttää! Huomenna meen toi koe kädessä kysyy siltä kyllä että mikä täs on ongelmana, mä en hyväksy kasia todistukseen enkä kuus puolta kokeesta. Niin, siinä tuli mainittua sekin että mulla on huomenna koulua. Hauskaa on juu. Sentään kympistä puol kahteen, mut anyway.

No mut ei mul pelkästään pahoja juttuja oo tapahtunut. Viime sunnuntaina käytiin viel kaupoissa ja sain itelleni mustat farkkulegginsit mitä olin ettinytkin ja sit yhen ihanan neulepaidan ja pari muuta paitaa. Sit illalla tilattiin mulle sellanen army-takki, maastokuvioinen. Tänään sitte tuli ilmotus et se olis tullu postiin ja käytiin hakemassa. Se on ihan täydellinen<3 Laitan sen huomenna päälle, samoin kuin ne mustat pillitkin c: Vielä ku pilottilasit sais niin kaikki olis täydellistä (: Niitä siis metsästämään.

Muuta erityistä mulle ei ookkaan tainnu tapahtua. Maanantai-iltana oli vähän kiirettä neuloo lapaset valmiiks ku tiistaiks ne piti olla valmiina :D Kyllähän mä ne sitten valmiiks sainkin. Niistä sitte tuli numeroks 9+, hyvä mulle. Liikassa oli tiistaina lenkki ja viel ku oli illalla se mun tanssi nii oli kyl seuraavana päivänä jalat vähän kipeenä :D Mut ainaki tuli kuntoa lisää (; Torstaina kässäntunnilla sain mun tuubitopin valmiiks ja aloin tekemään yöshortseja. Niitä jatketaan ens tiistaina c:

Ei mulla muuta, tää tuli vähän pikasesti ku mun täytyy nyt mennä koska täytyy herätä aamulla kouluun :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti