perjantai 12. huhtikuuta 2013

Shopping

Helou. Mitäs tällä viikolla onkaan tapahtunu.. No, maanantaina alko uus jakso, suoraan sanottuna en olis voinut vähempää kaivata matikan luokse tän yhden jakson kestäneen tauon jälkeen. Ei siinä, matikka on ihan kivaa kun numeronakin on kymppi kun se mulle helppoa on, mut se maikka. Miten sitä kuvailiskaan..? No, mun matikanmaikka, sillä vaan on jotain mua vastaan. Mä en oo tehnyt sille yhtään mitään. Silti se vaan jotenki tuntuu ärsyttävän mua tahalleen. (siis sen lisäks että mun silmieni sarveiskalvot syttyy tuleen joka kerta kun nään sen, sen tyyli vaan on niin harvinaisen järkyttävän omaperäinen, etenkin ne ruskeen-liilat, leveelahkeiset, liian lyhyet samettihousut). Siis silloinkin maanantaina kun kysyin kaverilta että miten tää yks tehtävä tehdään niin se vaan tuli valittaa mulle et miks mä siel keskustelen jostain ihan muusta ku matikasta että pitäiskö mut siirtää jonnekki toiselle puolelle luokkaa etten juttele kellekkää vaan tekisin tehtäviä. :) Minäkin rakastan sitä maikkaa.

Muttajoo, sitten koulun jälkeen maanantaina mulla oli skittatunti normaaliin tapaan ja illalla tein läksyjä. Tiistaina oli ekaa kertaa bilsaa, uus opettaja on ihan mielenkiintoinen. Okei, tuppaa olemaan aika ärsyttävä mutta mä yritän kestää ja saada bilsasta mahdollisimman hyvän numeron. Keskiviikko meni normaalisti, torstainakaan ei mitään ihmeempiä, illalla oli tanssi. Ens tiistaina mulla pitäiskin olla erityiset tanssitreenit toisessa paikkaa esitystä varten. Mut joo, sitten tänään pääsin koulusta puol kahelta ja äidin kanssa lähdettiin suoraan Hulluille Päiville. Mun oli tarkotus löytää ainakin kevättakki ja mustat farkkulegginsit mut en mä sit löytänyt kumpiakaan. Löysin mä kuitenkin yhden neulepaidan, t-paidan ja fiksatiivin alesta. c:

Nyt mä oon sitten tän illan etsiskellyt netistä mulle kevättakkia, koska haluisin tietynlaisen niin nettikaupoista löytää paremmin ku et tuol kauppakeskuksissa itte haahuilis. Haluisin siis sellasen army-takin, maastokuvioisen. Se olis ihana. Oonkin nyt sitten löytänyt jo muutamia tosi ihania, katotaan jos joku niistä voitais mulle tilata. :) Funtsin eka että haluisin nahkatakin kevättakiks mut sitten ku näin että suurin piirtein puolella koulun tytöistä on sellanen nii tulin siihen tulokseen etten haluu olla niin massa, ja muutenkin oon jo jonkun aikaa haaveillut army-takista. Mulla on jo ihanat mielikuvat siitä kuinka mä kesällä pukeutuisin mun army-takkiin, tuubitoppiin, farkkushortseihin, Converseihin ja pilotti-laseihin, jotka tosin on vielä hankkimatta. Pilotit kuuluu kans mun haaveilulistaan, niin kuin myös ne mustat farkkulegginsit, joita en vielä ole saanut. Tosin, niitä nyt löytyy melkein jokaisesta naistenvaateliikkeestä että kun vaan oikeen koon ja hyvän hintaset löytäis niin ostaisin.


Jups, ei mulla muuta taida nyt olla. Lähden viettämään viikonloppua, moro (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti