perjantai 26. huhtikuuta 2013

Dancing

Hejj, tänään täytyypi vähän aikasemmin mennä nukkumaan koska huomenna mun täytyy olla liikenteessä jo viimestään 9.20. Tanssiesityksen kenraaliharjotukset on huomenna, lavalla mun täytyy olla kymmeneltä. Yhen maissa sitten pääsisin himaan. Sunnuntaina sit on esitys, vähän pidempään vielä vietän aikaani siellä kuin huomenna. Ihanaa, pääsen kunnolla tanssimaan. Esitykset on parhaita c: Ei mut muutenkin, tanssiminen on yks parhaista asioista mitä tiiän. 1. Se on kuntoilua mut ei yhtään tunnu siltä. 2. Koska tanssiessa pahin virhe on ajatella, sitä kun ei mitään ajattele vaan tanssii vaan, niin olo on niin vapaa kun ei mikään murhe oo mielessä. 3. Pääsee ilmaisemaan itseään. 4. Se vaan on ihan törkeen hauskaa! :) Ehdottomasti kannattaa harrastaa tanssia. Ihana harrastus c:

Tanssiminen sikseen, mä sain sen numerosotkun äikänmaikan kanssa selvitettyä (: Ei siinä tavallaan mitään ongelmaa ollutkaan, maikka vaan oli kattonut mun numerot väärin. Se koe mistä kuulemma sain kuus puolen - mä sain siitä suurin piirtein luokan parhaan, kymppimiikan. Jotenkin se asia mua nauratti, vaik todellisuudessa vähän tympi se että mä olin ajatellut tosissani olevani niin huono, et se koe tosiaankin meni niin persuksilleen. Mä olin moittinut itteäni ihan turhasta. No mut kuitenkin, ainakin mun numero todistukseen sitten nousee paremmaks.

Mmh, mä oon jotenkin umpirakastunut tähän Jason Mrazin biisiin nimeltä I Won't Give Up. Soittanut sitä kooooko illan. No joo, ehkä osalta sikskin ku oon ollut koko ajan koneella kun ei oo muutakaan tekemistä ollut. Normaalisti olisin tehnyt läksyjä mutta tänään ei tullut mitään läksyjä ja olin jo kaikki edellisetkin läksyt tehnyt niin että jotenkin kauheen turha olo oli :D Oon vaan lauleskellut Jason Mrazin kanssa täällä mun huoneessani ja chattaillyt parin kaverini kanssa c:

Jason Mraz - I Won't Give Up

Tällä viikolla mun kevääni alkoi kunnolla. Alko olla niin lämmintä että piti kotimatkalla jopa ohut kevättakki ottaa pois päältä kun oli niin kuuma. Linnut laulaa ja lunta näkyy enää puistossa kun ei sinne aurinko niin hyvin paista. Ja kevätsateet <3 Hihi, kesä on sittenkin tulossa :)

Ihanaa keväänviettoa kaikille! :*

2 kommenttia: